torsdag 19 april 2012

Tadaaaaaaa....

Åhhh vad jag älskar denna underbara Odd Molly klänning! Tadaa long dress....lovely!
Var bara tvungen att testa den idag tillsammans med Odd Mollys Pointers long cardigan så jag sprang ut barfota i trädgården och njöt en liten stund.
Tadaa long dress och Pointers long cardigan stl 1




































































































































Nu ska jag in och kika lite hos er andra som jag följer men tiden räcker dåligt till just nu och mina avtryck hos er blir inte så ofta men ni förstår säkert :-)
kram

15 kommentarer:

  1. VAD du är fin!!!
    Och vilken sommarkänsla i bilderna, helt underbart!!! :)
    Klänningen är så fin på dig, när du står där i gröngräset!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Min önskeklänning! Superfin. :)

    SvaraRadera
  3. Den passar dig perfekt. Kram mamma

    SvaraRadera
  4. Verkligen inte minsta elefantvarning! Visst är combon ljuvlig :)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Ohh såå fiiiin! Du skulle kunna vara modell för Odd Molly! Hade du passat perfekt som :D
    Man vill ju köpa allt du visar! haha!

    SvaraRadera
  6. Super fin!! / Jill

    SvaraRadera
  7. Fining <3
    Ann-Sofie

    SvaraRadera
  8. Wow, vad fint det var, super!!! Och har ni redan grönt gräs? Det har vi knappt hunnit få här än :-)

    Ha en riktigt fin helg

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  9. Ohh, vad fint!
    var har din mamma hittat Tadaa klänningen i den färgen?

    /Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är köpt på Borgeby kids and friend i Staffanstorp eller i Borgeby(de har två butiker)
      Kolla på deras hemsida på nätet efter telefonnummer och hör om de har din storlek.
      De kan säkert skicka den om du inte bor i Skåne.
      kram

      Radera
  10. Åh vad fin du är!! Tittar ofta in här men är fasligt dålig på att kommentera.
    Du är jättefin och visar upp så många fina outfits. Härligt!!

    Kram och ha en underbar lördag!!
    Ulrica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh tack! Roligt att du tittar in här!
      Kram

      Radera
  11. Men vad fint! Bra köp - och vad det retar mig att jag var så trög med Pointers att jag missade den fina färgen.

    Fint fotopyssel du har gjort!

    Stora kramen

    SvaraRadera