lördag 14 april 2012

Varit på bästa stället idag

Ja då var det kväll igen och idag har det varit en helt underbar dag!
Hoppsäsongen har äntligen dragit igång och nu kan vi njuta på vårt favoritställe fram till oktober :-)
Kul att träffa alla hoppvännerna igen efter vinteruppehållet.
Det är alltid bra stämning och gladare och galnare människor får man leta efter!



























































































































Hoppas att ni har haft en bra lördag.
Nu kallar sängen för min del så att jag kan orka med natten.
Kram

3 kommentarer:

  1. Det där med glada och galna hänger nog ihop med specialintressen tror jag, för jag har förstått att dykare också är såna =)
    Ja idag har det varit en skön vårdag.

    SvaraRadera
  2. kul Maria att du hittat din tillvaro där du trivs allt känns lättare då, hoppas du inte glömmer Råbocka
    kram svärmor

    SvaraRadera
  3. Helen: Ja samma med dykning :-)
    Svärmor: Jag kommer till Råbocka när det blir lite varmare :-)

    kram

    SvaraRadera