tisdag 8 maj 2012

Dagens vågligaste outfit

Godmorgon!
Idag har jag nog världens mest vågade outfit på mig för det finns inte överdrivet många som haft eller någonsin kommer att våga ha den på sig :-D
Pratar ju givetvis om min fallskärmsutrustning och nu kan jag inte skylla på att dräkten inte passar längre. Nu ska jag bara ta modet till att förnya licensen också men jag måste gå en repititionskurs först då jag bara gjorde 9 hopp förra sommaren och förra igen bara 15 hopp sedan blev det ju krach kabom.
Får gå och "smaka på det" lite och se vad jag kommer fram till.
Dock vill jag att det ska bli varmare innan jag gör årsförsta då det fortfarande är ganska många minusgrader på 4000 m höjd och i 200 knyck så är det sjukt kallt!

Nu blir det snart gymmet och idag ska lilleman följa med för första gången.
Hoppas han sover gott och inte börjar gallskrika för då blir det till att köra hem igen eftersom de andra gymmarna inte får bli störda.




Hoppas ni får en bra dag!
Kram
 

9 kommentarer:

  1. Coolt!

    Men blir det verkligen så störda av bebisskrik tror du? eller är det du som känner det så? (sån är jag nämligen, jag blir orolig att de andra blir störda och så är det enbart i mitt huvud). Kan de inte träna om de hör ljud? Då kanske de får göra ett gym hemma för ljud måste det ju vara på ett gym. eller är det en regel på gymmet att bebisskrik inte får förekomma? (ja jag undrar ärligt för jag går inte på gym själv)

    SvaraRadera
  2. Ja det är en regel gymmet har ryvärr. Förr fick man inte alls ha med barnen(såvida de inte kan vara i lekrummet själva)
    På kvällarna när där är mycket folk får man inte alls ha med de små:-/
    Kanske har med säkerheten också att göra typ pm någon skulle råka tappa en tung hantel på barnet osv?

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja så kan det ju vara att det har med säkerhet och göra.
      Så de har den regeln. Du ser jag har ingen aning om hur den världen fungerar. tack för svaret

      Radera
  3. Coolt!
    Själv tänker jag inte ta på en sådan dräkt nånsin, med mindre än att jag får stanna på marken. =)

    SvaraRadera
  4. Gud va häftigt....
    jag har drömt om att hoppa sen jag var liten men har aldrig vågat. får väl se om man kanske får ett hopp i present av familjen när man
    fyller 40;)Bra att du kan gymma på dagen när det é lite folk där.
    Har du fått köpt fjärkontroll till din kamera eller ?? Korten blev bra iaf;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja jag har självutlösare till kameran :-)
    kraaaam

    SvaraRadera
  6. Härligt att se dig i hopp grejerna igen, hoppas vi ses i luften med :) Har du köpt nyutrustning ? kram

    SvaraRadera
  7. Det är Daniels rigg haha men det andra är mina gamla grejor :-)
    kram

    SvaraRadera
  8. tyckte väl jag kände igen den hehe
    kram

    SvaraRadera