måndag 7 maj 2012

Sötaste Mollytoppen ever!

Hallå!!
Har haft en avkopplande och trevlig eftermiddag med min vän Johanna idag.
Sotaren har också varit här idag och plingade på mitt i blöjbyte och skrik :-D
Blev en kort promenad i vårt bostadsområde. Många nya hus har ploppat upp och jag blir alltid så sugen på att bygga nytt igen men priserna har stigit för mycket sedan vi byggde för 8 år sedan så det är bara till att glömma såvida man inte vinner på Triss eller något.

Var med om något konstigt/roligt idag också.
En vårdtagare ringde till min mobiltelefon(man ska aldrig ge ut sitt nummer till vårdtagarna men av någon anledning så har jag gjort det en gång i tiden ) och när jag svarade -Maria så hör man på andra sidan luren:
Hej det är..... har du papper o penna?- Ja det har jag svarade jag?!
Och så började hon rabbla:
1 liter mjölk
1 kg bananer
duschtvål
glass........
Jag fattade noll och fick inte fram ett ord. Min hjärna skrattade inombords och hon måste totalt ha glömt bort att jag skulle föda barn och vara mammaledig ett år :-D
Efter att hon rabblat klart fick jag bara fram ett öhhhh okey jag lämnar lappen till mina kollegor och sedan var samtalet över typ :-D
Jag kunde ju sagt att jag ju var mammaledig och att hon får ringa till jobbet men jag är för snäll helt enkelt.

Idag har jag fått hem två av mina absoluta favoritmollysar från en gammal kollektion. Jag har länge velat ha dem och nu fick jag chansen att buda hem dem på Tradera.
Först ut är den sötaste blusen ever, Makeout blouse i färgen rose, stl 1.
Jag verkligen älskar den med sina härliga broderier och fjärilarna och det blåa knytbandet passar så fint till.
Ny bikini är inhandlad också i elefantstorlek kändes det som.
Fick bli typ badshorts till överdelen då jag vägrar visa mig på stranden i bikinibyxor denna sommaren.
Det hänger och e slappt och celluiterna hägrar utan dess like så nä....inga bikinibyxor här inte.









bikiniöverdel och shorts från Stadium
mumsig fika idag :-)
 Och så dagens "vill ha halsband" från Country dreams som har blivit så himla poppis (Icon design) 699 kr och 799 kr.




Ny ska jag bara vänta in maken så jag kan köra till gymmet och träna.

Kram på er!

 

6 kommentarer:

  1. Snyggt Traderafynd och fin bikini! Du är jättefin och njut av sommaren och din bebis. Kroppen "rätar" snart till sig igen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Då är vi "tvillingar" idag för just den blusen har jag också på mig idag =)

    SvaraRadera
  3. Fiona: Tack :-) Ja man får ju hoppas på det :-)
    Helen: Hehe twins :-D

    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Den är verkligen så söt den blusen och de där halsbanden är ju helt fantastiskt snygga. Jag tror du kommer vara i topptrim redan till sommaren. När det väl börjat rasa går det fort kan jag lova dig. Jag tappade 17 kg på tre månader. Och du tränar ju också så du kommer garanterat vara iform på rekordfart :)

    Ha en fin kväll
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Ja man vill ju vara fin till dopet i början av juli:-)
    kraaaam

    SvaraRadera
  6. Snygg bikini! Vad har du för storlek på både över o underdel? Jag är väldigt sugen på en sådan. Jag har annars 75 c, vad tror du? 38 el 40. Och shortsen, jag är en 36/38 annars...

    SvaraRadera