lördag 12 maj 2012

Färgchock och dopkort

Godmorgon!
Halv orkan och trist som bara den ute idag i skåneland.
Hade ni en bra fredag? Själv hade jag en mysig kväll hos ett par tjejkompisar med god mat och dryck. Chockade mig själv med mycket färg men måste säga att jag gillar det  :-D
(jeansleggings från Vero Moda, top från HM, skor från Tommy Hilfiger och gammal sjal från Glitter)
























































Och så har ddopkorten jag gjort kommit fram!
Blev de fina?
Ser ni de söta babyfötterna som är på det vita pappret? Tyckte det var så himla fint.
Allt material är från Panduro Hobby.
Blev smått irriterad när jag hade två kort kvar och snörena tog slut så jag fick improvisera och ta vad som fanns hemma.





Ha en fin lördag!
Kram Maria

16 kommentarer:

  1. Vad roligt med dop....jättefina kort.
    Kul att göra själv.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Vad fina kort!! :) vad roligt med pyssel, jag gillar också att pyssla och göra kort! Hinner bara inte alltid..
    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Korten är superfina! Ser fram emot Vincents dop :-) Kram mamma/mormor

    SvaraRadera
  4. Ja, korten är jättefina! Din farmor, var så glad, när vi pratades vid.Hundvakt är ordnad :-)

    SvaraRadera
  5. Du får gärna ta med vovven faster!!
    kram

    SvaraRadera
  6. Du är superduktig med dina kort, vi ser fram emot att få deltaga i Vincents dop men i ses på lördag
    kram farmor o farfar/svärmor o svärfar/mor o far haaaaaaaaaaaa nu var jag vitsig

    SvaraRadera
  7. Vilka fina kort du gör!
    Och färg är alltid bra; idag går vi i orange... ;)
    (och hejar framför tvn)

    SvaraRadera
  8. Ohh så fina kort! O så fin du är! Du klär bra i sådana färgklickar! :D

    SvaraRadera
  9. Vilka jättefina kort! Och du är supersnygg i de där färgerna!
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Korten blev jätte fina!
    Om du ska ha tårtor till dopet så rekomenderar jag en ifrån samma stad som du bor i, som gör jätte fina tårtor och till väldigt bra pris! Jag beställde av henne till min dotters dop. Jag kollade runt lite överallt, men hennes tårtor var värkligen prisvärda! Och billigast av alla dom jag kolla på! Dess utom var dom jätte goda, och smakade riktigt hemmbakade.precis som det ska vara! Man vill knappt skära i tårtorna ;-) Hon hade gjort en bebisfigur (ätbar såklart) med alla små detaljer som tår, öra, näsa mm! Ja, jag rekomenderar värkligen henne! Kram

    SvaraRadera
  11. Tack :-)
    Jag har inte bestämt om vi ska ha doptårta eller passionsfrukts cheesecake.
    Vem i min hemstad menar du?
    kram

    SvaraRadera
  12. Det är inget konditori, utan egen! Kan inte adressen men det är i samma stad som du bor i ;) Kan skicka sidan/mejlen till dig om du är intresserad ;)

    SvaraRadera
  13. Hennes mejl är: jeanette_hjalmar@hotmail.com :-)

    SvaraRadera