fredag 11 maj 2012

Tävling! Bloggen fyller år!

Hej finingar!
Nu i maj så firar min blogg 3 år!
(Mitt allra första inlägg kan ni läsa här)

Mycket har hänt under dessa tre åren.
Jag uppfyllde min dröm, jag klarade fallskärms-certet men jag hamnade även i rullstol i 6 månader.
Dock kom jag tillbaka sakta men säkert och hoppade igen och fick vänner för livet.
Jag har förlorat nära och kära men fått se nya liv komma till världen.
Vi reste mycket, jag fick upp ögonen för Odd Molly och vi förändrade mycket i hemmet.
Och så har jag ju fått världens finaste guldklimp, lilla Vincent!
Efter 11 år tillsammans och absolut nej till barn så bestämde vi oss på en enda dag och det var det bästa beslutet vi tagit även om tiden just nu är väldigt jobbig med sömnlösa nätter och huvudvärk stup i kvarten så är det ju det finaste man fått i livet.

Så....Jag tänkte fira bloggens 3 års dag  med en tävling!

Det man kan vinna är helt nya produkter från populära Clinique och Clarins.

#1 ny mascara från Clarins
#1 nytt ansiktsvatten från Clarins
#1 nytt ögon serum som motverkar fina linjer och mörka ringar från Clinique
#1 ny fuktkräm från Clinique

Vill du vara med och vinna detta så skriv i kommentarsfältet nedan för att få 1 lott
Är du följare av min blogg längst upp till vänster så får du 2 lotter.
Har du en blogg och länkar till tävlingen i bloggen så får du 3 lotter.
Skriv namn, e-mail adress och hur många lotter du ska ha :-)

Jag avslutar tävlingen nästa fredag.





Tror inte jag hinner lägga ut bilder på klädfynden jag gjorde igår eller på korten så det får bli imorgon istället.
Blir storstädning nu och tjejmiddag ikväll.

Ha en riktigt skön fredagkväll och ät nu inte för mycket godis :-)
Kram

 

23 kommentarer:

  1. Hej!
    Tänk vad som händer på tre år! Grattis och kram!
    Jag grabbar åt mig två lotter!
    Maria O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Skriv gärna din e-mail adress ifall du vinner :-)

      Radera
  2. Hej Maria !
    Ja det hinner hända mycket på 3 år
    Min firar 3 år i oktober
    Grattis!!!
    Jag roffar åt mig 3st lotter:)
    länkat i min blogg
    är följare och skriver här;)
    då hoppas man på lite tur
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja tänk vad livet förändras på 3 år.
    Grattis bloggen och grattis du till världens bästa jobb - att vara mamma.
    Ja 2 lotter blir det då =)

    Ha en trevlig tjejkväll!

    SvaraRadera
  4. Ha en riktigt mysig tjejkväll. Kram mamma

    SvaraRadera
  5. Grattis till 3-års dagen!! Jag följer självklart.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till 3år och till din fina guldklimp. Är gärna med och tävlar lite. Följer bloggen och länkar på min blogg. Trevlig helg! Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde min mail: pc@himlen.nu. Norpar tre lotter

      Radera
  7. <3 ha så treligt :-)

    SvaraRadera
  8. Hi Maria!
    Let's see if i'm lucky this time ;)
    3 years and one beautiful blog... Congratulations!
    Hugs

    SvaraRadera
  9. Grattis på treårsdagen! Tänk vad mycket du skrivit och gjort!
    Jag norpar tre lotter.

    Kram

    pathcastle@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Grattis till 3 fina bloggår!! Tar 2 lotter ;-)
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Grattis på treårsdagen, Ja följer självglart.
    Kram
    Maarit

    SvaraRadera
  12. Grattis till tre-åriga bloggen! :)
    kram, Kati

    SvaraRadera
  13. Grattis till 3 år! Vad mycket som hinner hända på den tiden. Alltid kul att stanna upp och tänka bakåt lite då och då för man har ofta gjort mycket mer än man tror.
    Jag vill supergärna vara med och vinna! Följer, skriver här och kommer att länka hos mig alldeles strax, så jag rycker tre lotter tack!
    Hade som ett av mina "nyårslöften" att börja sköta om min hy lite bättre. Gå ner i vikt och börja träna har jag lyckats med men inte det där med hyn som borde vara det enklaste... Kanske att jag får fart även på det genom din tävling... ;o)
    Kramar!

    SvaraRadera
  14. Klart jag vill va med! GRATTIS till bloggen!! KRAM

    SvaraRadera
  15. Jag är såklaaaart med =)=) Kramisar och länkar såklart

    SvaraRadera
  16. Vilken fin tävling! Grattis till tre år! Följer och länkar självklart :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  17. Hej Hej! Åh så roligt med en utlottning! Jag vill väldigt gärna vara med! Jag tar 2 st lotter tack!
    Ha det bra!
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Hejsan! Vilket fint pris du lottar ut. Jag vill gärna ha 2 st lotter! Tack för din bra blogg! och ha en bra helg!
    Kram
    pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Grattis till 3 fina bloggår! Jag skulle gärna vinna lite nya produkter att testa. Jag håller tummarna :-)
    Kram Cattis

    SvaraRadera