måndag 4 juni 2012

Dagens fotoutmaning

Halloj!
Coolaste Josanne har dragit igång en fotoutmaning igen och varje kväll denna veckan kommer jag att lägga upp tre bilder som beskriver hur min dag har varit och ja....det är väl bara till att sätta igång :-D

Testade en ny makup som jag döpte till  Wild ocean (jäkla fransar som var bångstyriga idag)

Roat min son (eller ja.... så gott det går att roa en 10 veckors bebis) :-D Body från Lindex.

En pomenad till bvc för vägning och mätning av prinsen

Ja ungefär så har dagen varit mellan tvättbergen och amning och blöjbyten :-)
Kramar!

 

5 kommentarer:

  1. Har ni BVC på Solvägen? Hab ligger ju i samma ingång och där var vi 9.40-11 någonting...

    SvaraRadera
  2. Aha! Jag går till Kärråkra på bvc men gick även till Tåbelund på solvägen när jag var gravid:-)
    kram

    SvaraRadera
  3. Vincent, din goding :-) Kram mormor

    SvaraRadera
  4. Jag såg en liten bit av mitt gamla hus på sista bilden:)
    Det är så man saknar Eslöv i bland;)
    Ser ut som det var tråkigt väder:(

    SvaraRadera