tisdag 5 juni 2012

Vintage chalk

Wohooooo säger jag bara!
5,5 timmes sovande bebis i natt var nytt rekord!
Det börjar sakta men säkert vända till det bättre(eller så var det bara en engångsföreteelse haha)

Idag fick det bli Odd Molly Fonda dress i Vintage chalk, skor från Tommy Hilfiger och leggings från Flash. Får aldrig nog av Fondorna då jag tycker de är supersköna att gå och mysa i men även fina att ha på fest med tex en fin underklänning som sticker ut nedtill eller ett par skyhöga klackar till den.






Fler godbitar i beigea och bruna nyanser som jag gillar just nu är:

*Halsband från Icon design living- Finns bla på Creative lounge för 899 kr
*Tröja från Hunky Dory- Finns bla på Factory till 20 % rabatt för 1119 kr(även fler färger)
*Väska HM 199kr
*Skor HM 299 kr
*Shorts HM
*Armband HM 50 kr

Nu väntar jag på att prinsen ska somna så jag kan gå ut i trädgården och fixa lite där.
Ses ikväll :-)
Kram

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar