tisdag 5 juni 2012

Dagens tre fotografier

Hej igen!
Vilken jäkla skitsommar!
Fick skruva upp golvärmen igen eftersom jag frös enormt mycket imorse.
Funderar skarpt på att sätta en brasa och ta ett bad med lillprinsen men först ska jag kika hur det går för min annons på Tradera och ni som gillar baka kan ju ta en titt här ;-)

Träningen har lyst med sin frånvaro i flera dagar men imorgon ska jag ta mig i kragen och gymma lite. De där sista 5 kilona är inte lätta att bli av med nu när det är sommar.

Dagens fotoutmaning som beskriver min dag med tre bilder kommer här:
Gått och småätit hela dagen av bla dessa godingarna som finns på Coop
Fixat lite i trädgårdslandet bland jordgubbarna
Har börjat fylla i Vincents fina bok så det har blivit en del klipp o klistra idag
Ha det så bra därute i bloggvärlden!
Kram
 

1 kommentar:

  1. Ja, usch vilken trist sommar men det brukar ju vända efter midsommar så man kan ju hoppas än :) Idag hade vi i a f lite varmare här

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera