fredag 1 juni 2012

Förbokning och så blir man 1 år äldre

Godmorgon!
Lillprinsen sov 4,5 timme i sträck i natt! Förvisso vaknade han efter 1,5 timme igen men det känns som om det börjar vända.
Han vaknade iallafall med ett stort leende och sade -Grattis mamma, ett år närmre ålderdomen ;-)

Förbokade ni några mollysar hos Deepfling, Lisen, Countrydreams eller Full circle star?Jag var ju ändå vaken med prinsen så jag kikade in där en stund inatt.
Själv tyckte jag det var den tråkigaste kollektionen någonsin!
Blev endast sugen på ett vitt linne och möjligtvis en grå kofta men inget annat.
Men jag vet ju att hösten har lite bättre och finare godingar att vänta på men jag kan inte låta bli och undra om mollyepoken börjar gå i graven för mig?
Tycker mest jag fastnar för de gamla kollektionerna numera.

Nä nu får jag masa mig ur sängen:-)
Gör ett inlägg ikväll med min födelsedagsoutfit.
Kram

6 kommentarer:

  1. GRATTIS snygging! Och vilken underbar bild på lillprinsen!
    Håller absolut med dig om prefall, stentråkigt!
    Hoppas du får en riktigt bra dag. Kram!

    SvaraRadera
  2. Stoooort GRATTIS! Förstår att du måste vara nöjd med morgonen när du mötts av det där leendet. Vilken lite charmör. :-)

    Jag såg inte heller något alls jag fastnade för när jag kikade imorse. Får vänta till hösten eller så är det så att man faktiskt börjat tröttna på OM...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. GRATTIS på fölsedán!
    Vakna till det leendet är inte alls dumt!

    SvaraRadera
  4. GRATTIS på din stora dag!! KRAMAR

    SvaraRadera
  5. GRATTIS SÖTA!
    Hittade inte heller nåt jag blev direkt ursåld på, men den där koftan är lite fin.

    Ha en härlig dag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. GRATTIS KÄRA SVÄRDOTTER HOPPAS DU FÅR EN FIN DAG
    O VILKEN UNDERBAR BILD PÅ VINCENT
    KRAM SVÄRMORO SVÄRFAR

    SvaraRadera