torsdag 12 juli 2012

Dagens bilder och nytt i barnrummet


Halloj!

Förmiddagen var ju baa såååå tråkig med regn och rusk. Började nästan längta till varma mysiga koftor och stickade tröjor men så gick det ett par timmar och då kom äntligen solen!
Vi tog en fikatripp till Lotta på åsen i Ljungbyhed och strosade runt lite.
Ett riktigt litet "mormors" café och en våffla eller en stor kakbuffé är ju aldrig fel ;-)

Fick också den efterlängtade vimpeln till Vincents rum som jag själv gav honom i doppresent.
Valde själv tyg och färger och de blev såklart limegröna och svarta vimplar och elefanttyget var ju bara såååå fint så det kunde jag inte motstå.
Man kan beställa dem från Beatrize här. 
Har även börjat packa upp alla doppresenter och han fick bla en fin "lära gå vagn" av en fallskärmskompis
som han säkert kommer använda mycket nästa år och en kudde från Micki av ett par kompisar som passar perfekt till hans rum :-)
En limegrön filt och mini sjuan stolar i plast var också några av alla fina saker han fick :-)
Han har ju inget behov av det nu men det spelar ingen roll för han kommer gilla det sen och det är sjukt kul att inreda, thats it!

Här kommer några bilder från vår dag :-)

















Märker ni av att det är "lågsäsong" för bloggar på sommaren?
Själv är jag inte inne o läser så mycket bloggar just nu eller så bara tittar jag in som hastigast.

Ni får ha en fin kväll!

 

5 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag! Lillkillen är bara underbart ljuvlig! Tja, den store duger också :-)

    SvaraRadera
  2. Håller med faster Annika. Och jag kör med mitt favorit uttryck: Vincent din lille goding! Ser ut som om ni haft en härlig och solig eftermiddag. :-) kram mamma/mormor7svärmor

    SvaraRadera
  3. Ja det var en härlig dag och imorgon bär det av på nya äventyr :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Oooo va bra den gröna kudden passa in:):):) flaggorna var ju superfina får spana in sidan. Får träffas en dag nästa vecka då har jag bara en jobbe natt:) kram från erika

    SvaraRadera
  5. Ja den blev perfekt! Älskar den!
    Kram

    SvaraRadera