fredag 13 juli 2012

Mollysar i REA träsket

Halloj! Har ni köpt något fint plagg på rean? Det kliar lite i fingrarna nu på slutspurten och priserna sänkts ytterligare. Har en del favoriter bland Odd Molly som är till 50% hos Country dreams.
Frågan e bara om jag ska slå till på något? Har ju lite dop och annat kul framför mig och känner att jag vill ha något nytt då när jag bara har några ynka graviditetskilon kvar vilka jag ska bli kvitt med så fort foten är läkt och träningen sätter igång igen.
Tycker ni någon av dessa är fina?

ODD MOLLY MESH LACE BLOUSE VINTAGE ROSE
Mesh lace blouse 498 kr

ODD MOLLY HEAVY METAL CARDIGAN APRICOT
Heavy metal cardigan 748 kr
ODD MOLLY LE FLEECE DRESS CHALK
le fleece dress 598 kr
ODD MOLLY GOOD L/S DRESS WHITE
Good L/S dress 598 kr
ODD MOLLY CEREMONY S/S DRESS VINTAGE DARK INDIGO
Ceremony dress 998 kr
Nu ska vi åka och köpa en matta till barnrummet.
En väldigt populär matta som har funnits länge och äntligen har vi hittat den i en affär här nere där det bara fanns en enda kvar.
Here we come Lunda mattor!

Kram
 

7 kommentarer:

  1. Ceremony dress längst gillar jag....har den själv!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Hei!
    For en koselig blogg! Jeg liker bilde best de 2 første. Og til den prisen er det vel bare å slå til:) Jeg skal ihvertfal inn og kikke. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Tycker att du plockat fram fina och användbara plagg. Bara att bestämma sig?
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Ceremony har jag beställt o den kommer nog på måndag. Beställde också en Pointers long cardigan.Samt har köpt från Chillnorway, Hunky dory, Provrummet :)

    Ps.Är trogen läsare men är som anonym då har ingen blogg mm.
    Kram, Magdalena

    SvaraRadera
  5. Oj nu blev det ännu svårare haha!

    SvaraRadera
  6. Ettan, och fyran gillar jag! rena linjer :-)

    SvaraRadera
  7. Ceremony dress är super söt samt Mesh lace blouse, alla kläderna är jätte fina den jag gillade minst är Heavy metal cardigan.

    SvaraRadera