söndag 15 juli 2012

Pinsam eftermiddag men lyckad kväll

Halloj!
Känner mig väldigt utvilad till max idag. Prinsen sov i sex timmar i sträck i sin säng och när han vaknade tog maken och matade honom så jag tror jag sov i 9 timmar!

I går skulle vi på barnkalas och fira makens systerdotter och när vi ringde på dörren så öppnade systern och jag såg direkt på hennes ansiktsuttryck att något var fel och då slog det mig samtidigt...FEL DAG!!
Vi var en dag för tidiga! Sååååå pinsamt och som vi skrattade!
Det vara bara till att åka och handla fika men födelsedagsbarnet blev ju glatt överraskad och glad för att presenten kom en dag för tidigt :-D
På kvällen var vi på Landskronakarnevalen och prinsen fick stanna hemma hos mormor och morfar.
Tror jag satte i mig 3000 kalorier under gårdagen. Det var chokladbollar, glass, muffins, våfflor, langos, churros och gud vet allt :-)
Vid nio tiden gick vi ner till citadellet för att kolla när våra vänner i grannklubben hoppade uppvisning och sedan körde vi hem i världens åskoväder så att vi t.om fick stanna vid vägkanten pga av att vi fick vattenplaning hela tiden. Obehagligt huuu.
Langos är godast att göra själv men det fick ändå bli en liten en :-)
marknadsgodis
Belgiska våfflor


Okej, ett seriöst foto också. Kofta från Cream, byxor Vero Moda, halsband Icon design living


Andreas hoppar uppvisning med en tandempassagerare

Kram

  

2 kommentarer:

  1. Inte konstigt att Vincent sov gott. Han var väl helt slut efter en otrolig häftig kväll. En runda i vagnen, och så satt han i sin sitter och kollade på tv när de firade Kronprinsessans födelsedag på Öland. Massor med artister och musik. Hela tiden gick armar och ben som propeller vingar, och ett solskens-leende som kunde smälta isen på Antarktis. ;-D Kram mamma/mormor

    SvaraRadera
  2. Vi flytt till Rydebäck i höst och det är kul att läsa detta inlägg så man lär sig lite om sin blivande grannkommun. Tack för det! :)

    SvaraRadera