torsdag 23 augusti 2012

Åhhh nu har den kommit och så lite presenter

Wiiiii!!! Äntligen har tavlan kommit!
Jag tycker den är helt underbar och rekommenderar verkligen att göra en sådan på era små barn eller kanske husdjur om ni inte har barn.


Har precis avslutat en god middag på vår bröllopsdag och maken hade varit och köpt mousserande och fin choklad till mig som han vet jag älskar.
Sedan fick jag en ny berlock till mitt Pandora armband, en cupcake som jag har velat ha jättelänge men den fick jag inte av maken utan av någon helt annan som betyder mycket för mig ;-)



Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram
 

3 kommentarer:

  1. Kanske har du redan berättat det........men var kommer den super gulliga tavlan ifrån?
    Trevlig fortsatt bröllopsdag!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  2. Grattis på bröllopsdagen!
    många kramar

    SvaraRadera
  3. Halvan: Den är gjord hos replikakonsult.se som finns i Lund med det finns fler på nätet. Sök på hand och fotavtryck:-)
    kram
    Lingob: Tack!!
    Kran

    SvaraRadera