torsdag 23 augusti 2012

Bröllopsdag och äntligen kommer jag i mina jeans

Hej hopp!
Idag firar jag och maken blomsterbröllop(4 år) och vi har faktist inte planerat ett endaste dugg inför kvällen :-/ Tror bara det blir en god middag här hemma och så åker vi och tar en god efterrätt någonstans med lillkillen.
Jag minns verkligen vårt bröllop som om det vore igår.
Det var en helt fantastisk dag trots att det ösregnade hela dagen.
Jag kommer ihåg att jag rullade upp persiennen och tänkte - Usch....Jag vill inte gifta mig idag, jävla skitväder, varför just idag?!
Sedan åkte jag o min ena tärna till frissan lite halvbuttra pga vädret men hon muntrade snabbt upp mig med ett glas champagne och sedan blev dagen bara bättre och bättre och jag kommer ihåg att jag var så himla nöjd med håret och klänningen. Har aldrig känt mig så fin någonsin!


Ja...det är tur man har allt på film och foto så att man kan titta tillbaka och njuta.
 
Som jag förresten längtat efter att få på mig mina jeans igen och nu gör jag det äntligen!
Dock inte mina bästa, det lär nog dröja ett årtusende eller så.....
Till dem fick det bli linne från Rosemunde och gammal top från Vero Moda.



Nu ska jag avnjuta lite frukost med prinsen, åka och handla lite och senare idag så blir det babygympa.
Ha en bra dag :-)

 

9 kommentarer:

  1. Då får man gratulera till fruktbröllopsdagen! :)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder från bröllopet. :-)

    SvaraRadera
  3. Grattis på er bröllopsdag. Ja, det var verkligen ett underbart bröllop Maria. Vill ni ha kvällen för er själva så vet ni att vi gärna passar Vincent :-D kram mamma/mormor

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till dig och maken! Och till jeansåtererövringen ;-)

    Kramar och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Grattis till er båda på eran dag :)kram

    SvaraRadera
  6. Grattis på bröllopsdagen
    kram från Råbocka

    SvaraRadera
  7. Tack så mycket allihopa!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vilka underbara minnen och grattis till att komma in i jeansen!! Det är ju en härlig känsla!! :)

    SvaraRadera