onsdag 22 augusti 2012

Dagens Molly och en förvånad bebis

Hej
Vilket skitväder det är idag. Blåser som attans så hoppa fallskärm går inte och nu regnar det också så det får bli en innedag helt enkelt och gymmet ikväll.
Har fikat med min vän Eva och hennes lilla kille som är två dagar äldre bara än Vincent och det är jätteroligt då vi bor väldigt nära varandra.
Var och hämtade hans lära gå stol och det dröjer nog ett tag innan han kan använda den då han inte når ner trots den lägsta inställningen :-D Han blev väldigt förvånad när jag satte ner honom i den. Blev lite som en staty med jätteögon.

Dagens outfit blev Odd Molly Smirk frill dress igen i stl 0 i färgen military och gammal kofta från Vero Moda.






Följer ni Dallas om kvällarna?
Jag såg det förr när jag var liten och nu är jag fast igen :-) Tycker det r rätt coolt att de lyckats få med så många av de gamla skådespelarna igen.
JR då och nu :-)



Bobby då och nu :-)

 Ha en fin kväll!


 

2 kommentarer:

  1. Du är jättefin som vanligt, och Vincent är ju bara så härlig. Cool bild på de båda pojkarna ;-)
    kram mamma/mormor

    SvaraRadera