tisdag 11 september 2012

Dagens roliga och dagens pinsamma

Hej!
Idag har jag och en kompis varit och badat med våra små prinsar.
Det var riktigt skoj och jag tyckte det var onödigt att betala nästan 2000 kr för att gå på babysim när man kan boka bassängen och gå dit själv och bada med dem.
Vincent och mamma ser dock förskräckligt roliga ut när de doppar huvudet ;-)


Och så dagens pinsamhet som jag inte nämnt tidigare på bloggen och som inträffade för ett par veckor sedan.
Jag lånade makens bil och skulle köra ner till stan för att handla och jag brukar alltid skryta om hur jäkla bra jag är på att fickparkera och när jag hittade en parkeringsplats som fanns kvar som bestod i att just fickparkera så tänkte jag-ähh inga problem och så rattade jag in bilen...lite till....lite till...lite....skratch, skrap....ops jag körde vist emot trottoarkanten. Aja det var not inte så farligt tänkte jag även fast gubben utanför på trottoaren blängde lite konstig.
Jag hoppade av och handlade det jag skulle och körde hem igen och hade helt glömt bort min lilla parkeringsmiss......tills maken kom hem och påminde mig med ett stort vrål om vad f-n jag hade gjort med hans nya fälgar!
Meeeeen...? blev det ett märke undrade jag??
Gick ut och kollade och ja......märke kan man nog minst sagt kalla det :-O


Som det kan gå :-D
Fick dock bota honom med massage resten av kvällen.

Ha en fin kväll!
Kram

 

1 kommentar: