söndag 2 september 2012

En dagens, träningsresultat och barnpyjamas

Hej på er!
Blev ingen fallskärmshoppning idag då vindarna är för starka.
Fick bli en liten shoppingtur istället för inköp av pyjamaser till lillprinsen. Han växer ju så det knakar.
Hittade 2 st söta pyjamaser för 149 kr på HM med smurfarna på och på vägen hem blev det en sjukt god och underskattad lunch nämligen stekt fläsk med löksås. Gud så gott det är om bara fläsket är riktigt hårt stekt och salt vilket detta var. Godaste lunchen på väldigt länge och svensk husmanskost när det är som bäst!  :-)

Är så  glad över mitt träningsresultat och nu kommer jag i mina Billy jeans från Odd Molly igen tjohooo!!
(tilll dem har jag Odd Molly Makeout blouse och armband från Bud to rose)
En liten bit kvar på magen och höfterna men det går om man vill och kämpar :-)





2 pack barnpyjamas för 149 kr på H&M
Visste du förresten att om du äter 200-300 g färsk spenat eller 3-4 rödbetor om dagen så får du mycket starkare muskler? Studier har gjorts på möss och redan efter 1 vecka var de betydligt starkare i benen :-)

Nu ska jag vila en stund och läsa lite bloggar och senare ikväll blir det ett kort litet gympass.
Ha en fin kväll.
Kram
 

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Det är inte lätt att bli av med de sista gravkilona.
    Kram Sandra B

    SvaraRadera
  2. Du är ursnygg! Och grattis till nådda resultat :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Naaaa tack Tigern och Sandra! Jag jobbar vidare:-) Kram

    SvaraRadera