måndag 3 september 2012

Provar mina Odd Molly favoriter från hösten

Halloj!
Är på shoppingjakt i Malmö och passade på att prova några av mina höstfavoriter från Odd Molly och mitt absoluta favoritplagg från Hunky Dory.
(stl 1 och Egotripped knit coat kändes jättestor måste jag säga. Ponchon var kanon och Enwrapme tröjan kändes också lagom. Hunky dory koftan är i stl xs och är ju bara såååå snygg!)
Jag måste nog erkänna att min mollyepok INTE är över ;-)
Blir lite konstig ordning på bilderna då telefonen klöddar. Ha en bra dag!
Kram
Stl 1 kändes jättastor överallt och armarna var jättelånga.

6 kommentarer:

  1. Ooo massa fint! Enwrapme blir mer och mer aktuell för ett litet klick :-)

    Tack för provning!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Var hittade du Egotrip?
    Mvh V

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Vill du ha träningskläder som ingen annan har?
    Klicka in dig på länken http://www.locolife.se/varumarken/rage-unleashed/ Tränings kläder i bra kvalitet och riktigt snygg look.

    Mvh: Locolife Crew

    SvaraRadera
  4. Tack men inga träningskläder i min smak tyvärr.

    SvaraRadera