måndag 10 september 2012

Inleder pinsamma veckan "En Odd Molly"

Godmorgon bloggisar!
Sitter och funderar på pinsamheter.
Jag är en sådan person som inte skäms för särskilt mycket här i livet och jag har inga problem med att bjuda på mig själv ibland.
Det bekommer mig inte om någon skulle tagga mig på Facebook där jag mer liknar en grön padda än mig själv eller om grannen skulle ringa på dörren och jag sprang runt i bara långkalsonger(jo det har hänt)
För att inte tala om vår fönsterputsare som stod och putsade våra fönster förra sommaren när jag vaknade upp från solstolen...topless....(fast då skämdes jag rejält) 
Så därför så ska jag ha tre pinsamma dagar i bloggen denna veckan som inleds med det som jag kallar " En Odd Molly".
Denna pinsamhet har pågått under ett par veckor och här det mestadels maken som skämts ögonen ur sig när jag utan förvarning på stan tagit fram min mobil och sagt" Ohhh titta en Odd Molly" och klickat av med mobilkameran.
Han brukar säga- Du fotar allt men detta tar f-n priset av pinsamhet och ja....här är beviset.......

Ikea

Landskronafestivalen


Malmöfestivalen

Intersport

Fallskärmsklubben

Subway, Malmö
Lite pinsam är jag allt men skoj hade jag :-)

Nu blir det snart lite babyspinning.
Ha en bra dag!
Kram
 

6 kommentarer:

  1. Hihi kan bli en intressant vecka :-D
    Mvh Sari

    SvaraRadera
  2. Hihi. Det var ju roligt det..!
    Jag brukar också räkna Odd Molly när jag är ute. Te x Helsingborg idag nio lovely knits..

    kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Kombinationen LK och foppatofflor, hrm. Intressant.

    SvaraRadera
  4. Vad roligt! jag brukar också viska åt sambon när jag ser Odd Molly när vi är på resor. Han har också börjat gissa och fråga "Är det där Odd Molly?" "Nä, men jag förstår hur du tänker.." brukar svaret bli...

    SvaraRadera
  5. It is fun to catch the photos of Molly on real people doing everyday things. Sadly there is nobody wearing Molly hear in Canada. My camera will be forever in search mode.
    Stor Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  6. Ha ha ha, tycker det är jätteroligt! Fler pinsamheter tack :-)

    Kram

    SvaraRadera