onsdag 19 september 2012

Lite ledsen såhär på onsdagskvällen......

....iförd i silkesnattlinne, osminkad, insmord till max då jag börjat fjälla av den kemiska peelingen och så en Ben & Jerry glass framför mig.
Har fått en ny magnetröntgen på fredag och då ska vi se om det är Mortons neurom(förtjockning av nervvävnad) som jag fått igen vilket jag till 99 % är helt säker på.
Jag är så jäkla trött på denna fot. Hur många gånger är den operared? Hmmm totalt 4 ggr och det lär bli en 5:e om jag ska slippa gå barfota i vinter för just nu är det typ det enda jag kan göra utan att ha ont.
Det går att stå ut i vissa stövlar eller i mina löparskor men hur kul är det att gå runt i löpardojjor alltid eller på en fest till en fin klänning??

Ähh var bara tvungen att kräka av mig lite för jag känner mig så jäkla ledsen, sur och besviken på en massa saker ikväll :-(
En sak är bra iallafall och det är att lillprinsen sovit fram till 4 på morgonen utan att vakna två nätter i sträck nu så förhoppningsvis så börjar det vända tillbaka till det normala igen och så har jag umgåtts mycket med mina vänner och familj förra veckan och denna veckan och jag är så glad att jag har dem och jag är så glad för era små "bloggavtryck" här. Det värmer verkligen :-)
Kram!






8 kommentarer:

  1. Förstår att det är drygt och jobbigt.
    Många kramar och hälsningar
    <3

    SvaraRadera
  2. Så sjukt jobbigt att du har ont av din fot. Sånt tar så mycket på krafterna. Det är fördelen med förlossningssmärtan den går ju över efter att ungen är ute. Men när man inte vet när den tar slut. TUFFT! <3

    SvaraRadera
  3. Hugs from me who understands all too well about foot pain and missing out on beautiful footwear.
    Stor Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  4. Förstår dig så väl Maria, man kan bli tokig av smärta dygnet runt, men du ska se att det kommer att bli bra. Och du, det är när man är som mest nere som man behöver sina nära och kära som allra mest. Kram mamma

    SvaraRadera
  5. Kan förstå att du är ledsen över foten. Önskar dig så att det bli bra med den.
    Stor kram

    SvaraRadera
  6. Tack för er omtanke :-) Känns lite bättre idag.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Skönt att det känns bättre idag! Det är fruktansvärt jobbigt att gå omkring med ständig smärta. Kram

    SvaraRadera