tisdag 25 september 2012

Odd Molly in the house!

Godeftermiddag mina fina läsare!
Idag är min lilla prins lite bättre och har ingen feber längre men fortfarande väldigt gnällig och jag har inte sovit mer än max 1 timme i natt suck. Det här med sömnen tar kål på en men jag hoppas det blir något bättre inatt.

Fick ett efterlängtat paket från underbara Karen i Canada  som har butiken Full circle star.
Odd Molly Canna cardigan i enligt mitt tycke en skitläcker färgkombo.
Man kan ju matcha och mixa till den med i princip vad som helst med alla de fina färgerna.
Såhär blev min lilla kombo för dagen:


Odd Molly Canna cardigan i färgen multi,  stl 1....
....tillsammans med Odd Molly Bystorm slip top stl 1



Nu till lite festfix igen.
Ska göra trerätters till 45 personer i helgen och känner mig något nervös att det inte ska gå vägen.
Vi är ju dock tre stycken som ska hjälpas åt så jag hoppas vi klarar ut det :-)
Ha en fin kväll!
Kram

 

7 kommentarer:

  1. Den er toplækker og super super flot til dig! :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fiiiiin!!! Får håpe at det blir bedre søvn i natt..
    Klem

    SvaraRadera
  3. Jättesnygg! Och du är lika fin som vanligt :-) Helt säker på att det går finfint att laga maten till helgen!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Koftan är supersnygg! Självklart fixar sig maten till festen ;-)
    Kram mamma

    SvaraRadera
  5. Jättesnyggt alltihop och du också förstås!
    Maten grejar du som är så händig i köket!
    Kram

    SvaraRadera