fredag 19 oktober 2012

Dagens nya skönhet från Cream

Godeftermiddag finingar!
Känns ju nästan som vår idag och det är så himla varmt och skönt här nere i Skåne och då tyckte jag det passade sig med min nya härliga Biba knit cardigan från danska Cream.
Alltså jag kan inte minnas när jag gick utan jacka i slutet av oktober??

Biba knit cardigan från Cream tillsammans med top och jeans från Vila.





Jaha och där vaknade lillprinsen igen.
Inte mycket man får gjort den korta stunden han sover på dagarna.
Ska ta med honom på en liten promenad för att köpa mat till kvällen när vi ska vara barnvakter åt hans kusin och då blev det såklart tacos på beställning :-)

Ha en fin fredag.
Kram

 

2 kommentarer:

  1. I have the same cardigan at home! Its lovely!
    Have a nice evening.
    Paula

    SvaraRadera
  2. Ser superskön ut! Vad kostade den om jag får fråga?

    SvaraRadera