tisdag 23 oktober 2012

Jag är nog lite weird

Hallojsan!
Idag har jag väldigt svårt att gå utan en jävulsk smärta i foten och knäet.
Fick för mig att testa Body attack igår. Ett av de jobbigaste pass jag testat.
Det var fullt ös i en timme med massor av hopp, löpning, armhävningar, situps mm.
Trodde verkligen benet skulle fixa det men nej nu kommer det ta en veckan innan jag kommer kunna gå någorlunda bra igen.
Har en ny operation inbokad den 12 november(tur jag hinner med Mollyträffen hehe)där de ska kapa vissa av nerverna i foten och så blir det kryckor igen. Herregud....jag undrar hur många timmar jag tillbringat med dessa jäkla kryckor nu? Först 6 hela månader i sträck(här snackar vi tricepsmuskler!) sedan några veckor här och några veckor där och nu 1 vecka till + någon knasig halvsko som jag ska ha i ca 3 veckor.
Well, well....den dagen den sorgen :-)

Idag har det varit en lugn dag tillsammans med en vän och hennes son. Blev lite gungiligung i parken med barnen men lillprinsen är inte lika road av att gunga som hans kompis men han är nog lite liten fortfarande för det så det kommer nog senare. Han är mest faccinerad av alla höslöven för tillfället :-) Blev en tur inom Coop på vägen hem också. Ibland kan jag komma på mig själv att bara gå in där och gå och glo på matvarorna eller typ något i den stilen bara för att få tiden att gå. Lite hmmmm....vad ska man säga....weird. Fast jag är tydligen inte ensam om detta då en kompis berättade att hon gjorde samma sak ibland :-D
Gick även en runda till föräldrarna och tog en fika och frossade i en massa mattidningar och recept.
Får aldrig nog av att kolla recept och få inspiration till att testa nya smaker och jag ska lära lillprinsen att förhoppningsvis äta det som serveras(än så länga har han inte ratat något och jag är noga att variera varje dag) men vi får väl se hur det går :-) Korv-med-makaroner-varje-dag-unge....nej tack det hoppas jag att han inte blir.
































































Ha en fin kväll och missa nu inte sista avsnittet av Hollywoodfruarna. Det kommer ju vara värsta cat-fighten ju :-D
Kram

4 kommentarer:

  1. Men vad söt han är den lille prinsen! Finns inte en chans att jag missar fruarna ikväll, nej, Klem

    SvaraRadera
  2. Haha... här har du en till som är med i weirdklubben... för exakt sådär gör jag också. Fast visst är det lite kul, mycket matgrejer man inte trodde fanns, liksom... ;o)
    Och prinsen är galet söt. Kram på er!

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig blogg jag halkade in på :) kommer snart tillbaka kram Diana

    SvaraRadera