måndag 22 oktober 2012

Mer info om Odd Molly träffen och en dagens

Hejsan!
Fick ett bra erbjudande till oss när vi ska ha vår lilla Odd Molly träff den 10 november.

Vi får lov att handla på Kids and friends till 20 % rabatt på ett köp + en som hjälper enbart oss den förmiddagen! Det tyckte jag var jättesnällt. De har ju så mycket fint där :-)
Hittills är vi 8 st som är säkra på att följa med och 4 som "ska kolla/kanske" :-)
Man behöver inte vara med hela dagen om man inte vill och kan såklart så kom igen nu och häng på!

Ni som inte läst om den lilla träffen hittar all info här.
 

Dagens outfit  hittade jag långt in i garderoben och hade nästan glömt bort den fina Avoriaz knit tunic från Odd Molly. Under har jag Odd Molly Bystorm slip top, jeans från Vila och stövlar Scorett. Sjalen har jag fått från mamma :-)





Världens sötaste upptäcker löv för första gången :-)
Ha en fin dag allihopa!
Kram

 

5 kommentarer:

  1. Vilka härliga foton. Ni är så fina båda två, fast Vincent, den lille godingen, plockar flest poäng ;-)) kram mamma/mormor

    SvaraRadera
  2. Åhh så fin. Den får du allt plocka längre fram i garderoben. :) Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Mamma: Ja vist är han söt med sina löv.
    Sanna: Tack, den ska absolut längre fram :-D
    Kram

    SvaraRadera
  4. SNygg outfit och supergullig kille! Som han har växt sen jag träffade er i Staffanstorp!
    Och visst är det kul att "fynda" i sin egen garderob. Jag kan inte bestämma mig om jag ska städa den eller inte för det är ju så kul när jag hittar något som jag glömt bort:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja visst är det ! Ja han växer aldeles för fort tyvärr :-/ Bra på ett vis men synd på ett annat vis.
    Kram!

    SvaraRadera