onsdag 3 oktober 2012

Perfekta tänder och godaste chokladdesserten ever!

Halloj!
Är så sjukt glad! Jag hade inga hål och inte ens början till hål tjohoooo!
32 år har jag klarat mig ;-) Det lönar sig att gå till en tandhygenist en gång i halvåret. De hålller på i ca 1 timme med att putsa, polera, ta tandsten, ta röntgenbilder mm. Tror jag betalade 700 kr för det.

Testade göra en otroligt god chokladkaka som är ett recept efter vinnaren Sigrid Bárány i Sveriges mästerkock.
Det är helt ärligt något av det godaste i chokladväg jag smakat och där är en touch av lakrits i den(som man kan utesluta om man inte gillar det) och så nyplockade hallon från trädgården.
Testa den, ni lär inte bli besvikna.

Har höstpysslat lite och gjort fint i köket med lite blommor och nu ska jag njuta resten av kvällen med att kolla i bakboken från det berömda Magnolia bakery i New York och mysa med familjen.

Ha en underbar kväll!










Kram

 

3 kommentarer:

  1. Jag kan verkligen intyga att det är den godaste chokladkaka/dessert som jag ätit. Verkligen supergod! Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Den måste testas! Älskar verkligen blandningen choklad/lakrits! magnoliaboken bläddrar jag ofta i här hemma, men har ännu inte kommit till skott att baka något ur den tyvärr!

    SvaraRadera
  3. Inte jag heller. Tycker det är så svårt att välja bland allt gott:-)
    kram

    SvaraRadera