onsdag 3 oktober 2012

Rädd för första gången

Hej!
Vilken underbar höstdag!
Inte vanligt att man går utan jacka i oktober månad :-)
Sitter hos tandläkaren och väntar och för första gången känner jag mig lite rädd faktiskt.
Jag har aldrig haft några hål men tror att jag kan ha fått ett under graviditeten tyvärr.
Tanken på en ev lagning och sprutor i munnen gör mig f-n rädd!
Jag har varit med om det mesta i smärtväg men detta??! Nääää fy!!
Hoppas, hoppas att det inte är något hål.
(dagens blev Odd Molly Makeout blouse)
Kram på er!

5 kommentarer:

  1. Hej Maria
    jag har också varit hos tandläkaren i dag 1 hål plus en bettskena
    kram svärmor<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va? Bettskena? Ska du ha den på natten?
      Kram!

      Radera
    2. ja jag ska ha den på natten

      Radera
  2. Håller tummarna du hade noll hål!! Om tandläkaren tycker jag inte..ryser bara vid tanken!
    Samma fina väder idag igen! Älskar hösten, nästan alltid lika fin!
    Roligt se Makeout blusen igen! Känns som det var lääänge sedan den kom men lika söt fortfarande!
    Ha en in kväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä jag tycker det är så äckligt att de rotar i ens mun på något vis.
      Ja den är så fin den där blusen. Skulles¨gärna vilja ha den i den gröna färgen också :-)
      Detsamma till dig!
      Kram

      Radera