lördag 13 oktober 2012

Resultat efter kemisk peeling och lyx i tillvaron

Halloj!
Här har det regnat nästan hela dagen och vi har inte gjort så mycket mer än o ätit en god bullfrukost, städat och degat i soffan.
Bullfrukost är verkligen lyxigt för oss(tänk att man kan tycka en bulle till frukost är lyxigt haha) Älskar när man har tid att duka fram flera olika sorters pålägg, marmelader, te, kaffe, juce osv.

Har funderat på vad jag tycker är lite lyx i min tillvaro och har kommit fram till att det är:

*bullfrukost
*ansiktsbehandlingar/kroppsbehandlingar
*sovmorgon
*vårt  hus(inte för att det är speciellt lyxigt utan för att det är så jäkla skönt med ett hus och en trädgård)
*Mina krämer och rengöring från Exuviance
*mammaledighet
*att få hoppa fallskärm
*att få göra en långresa till Thailand, Malaysia, Filippinerna eller liknande
*äta på restaurang
*gå på bio
*bli bjuden på middag
*att kunna köpa något man kämpat ihopa pengar för under lång tid
*att lägga sig i en renbäddad säng, gärna med sköna satinlakan

Vad är lyx för er?

Kommer ni ihåg att jag gjorde en kemisk peeling för ett par veckor sedan?
Nu har halva tiden gått och tycker mina melasmafläckar och lystern i huden är mycket bättre än vad jag förväntat mig. Man ser inte mycket av dem längre.
Rekomenderar verkligen denna peelingen som kallas spotpeel om ni vill ha bättre lyser i huden samt få bort pigmentfläckar eller melasmafläckar.


Bullfrukost på helgerna känns lyxigt hos oss

Ni får ha en trevlig lördagkväll allihopa.
Kram

 

3 kommentarer:

  1. Vilken mysig lista!
    Haha, ja just det. Frallor är ju bullar i Skåne...för mig är bulle alltid sötebröd! Tänkte att ni satt och snaskade wienerbröd till frukost!

    SvaraRadera
  2. Haha tänkte inte på det :-D
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fast bulle kan vara sötbröd oxå;) Kanelbulle!
    hihi vi har motstridigheter här uppe när jag frågar om någon ska ha en bulle till frukost hahaha

    SvaraRadera