lördag 10 november 2012

Bilder från Dagens Mollyträff

Godkväll finingar!
Precis hemkommen från en trevlig kalkonmiddag hos svärföräldrarna. Prinsen är nattad och jag har nu fått lite tid att gå igenom bilderna från dagen.
Ögonen snurrar runt i bollen av trötthet, magen ser ut som om jag vore i femte månaden av all god mat som halkat ner och foten värker utav bara f-n men vad gör det när man har haft en supertrevlig dag med det goa Mollygänget ;-)

Några stycken av oss började i den trevliga affären Kids and friends i Staffanstorp där vi fick superbra hjälp från Lena(hmm hette hos så?) och själv hittade jag ytterligare ett par "pusselbitar" till min Matteus samling....



Skulle vilja ha precis allt till prinsen i barnhyllorna  men då får man nog råna en bank först ;-)


Ljuvliga Matteus






Saaben rullade vidare mot Malmö där vi körde rally i P-huset Anna och och sedan spatserade vi med våra kurrande magar till Rose garden supreme för att äta buffé.


I Malmö



Godaste buffén på länge. Billigt, gott, mycket folk och massor att välja på.




Friterad banan med mjukglass, kondenserad mjölk och sirap Guuuud vad gott(och någon annan friterad bulle-sak som jag inte mins namnet på och tur var väl det för den var minst sagt lite udda och jag svängde inte på den så att säga)

Med våra stora sprängfyllda magar spatserade vi vidare mot Factory och kikade in alla läckra plagg där en liten stund.
Blev inte så många bilder därinne antagligen pga mitt stora sockerkoma :-)
Efter det så promenerade vi vidare mot andra sidan Malmö och mot affären Folk.
På vägen pratade vi om en massa intressanta saker som tex celluiter, sotare, löner och rumpor ;-)
Hamnade inne på G-Star då jag behövde ytterligare ett par jeans i garderoben. Mammajeansen och de uppslitna Hm jensen har åkt ut nu tack och lov.
Efter mycket om och men och 8 provningar så kom jag ut med en påse därifrån :-)
Runt halv fyra snåret var vi framme på Folk och klämde och kände på Mollysar och sedan tågade vi mot det sista stoppet fär dagen, Udda Tina.
Massor av härliga, konstiga, färgglada, kända och icke kända grejor.

Inne på Factory blev vi varmt mottagna och här testade vi massor av fina plagg

Här inne provade jag 8 par jeans och kände mig mer eller mindre svimfärdig efteråt :-D


Huuu här kom jag också med på bild 

De flesta butikerna hade börjat julskylta men denna butiken skyltade med annat. Julklapp kanske??










Josannes coola halsband från Rock by Sweden


Fick en kortlek på Kids and friends och av fina Maria fick jag ett ursnyggt halsband som hon hade med till mig! Så himla fint! Det kommer jag visa bättre en annan dag :-)

Mitt Matteus köp på Kids and friends(fast två fjärilar flög bort ur bild)

Tack alla goa tjejer som var med för en mycket trevlig dag! Det gör vi om :-)
Kramar från
 

13 kommentarer:

  1. Åååh, det ser ut som ni haft en toppendag!
    Någon gång kanske jag vågar följa med...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så många jätte fina bilder du tagit. Det ser verkligen ut att ha varit en lyckad Molly träff. ;-)) kram mamma

    SvaraRadera
  3. Åhhhhhh TACK snälla goa coola tjejer för att jag fick förmånen att få träffa ER idag......vilken energi kick ni gett mig=))))
    Jätte fina bilder som verkligen sammanfattar vår dag<3<3<3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  4. Tack själv snälla, för att du fixade. Hur lyckat som helst! Undrar lite om du lyckades äta mer på middagen? Jag var mätt otroligt länge.. Klem och Go´natt.

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt ni verkar haft det. Fina tjejer!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så kul vi hade hela dagen, men det första var nog roligast... du vet vad... haha

    Nä allvarligt det var jättekul och du hade fixat det toppenbra!

    SvaraRadera
  7. Ni er ut att ha haft en superdag och jag önskar nästan att jag varit med. Kramis

    SvaraRadera
  8. Tack själv för fixande och trevligt sällskap!
    Det gör vi gärna om.

    SvaraRadera
  9. Vilken toppendag ni haft ihop!!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Tack själv allihopa. Är fortfarande mätt haha.
    Ni andra får följa med på den stora träffen (om det blir någon i vår) istället :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Tusen Tack för igår! Kanonbra fixat allting och Superkul att träffa dig igen! Hoppas att det inte dröjer lika länge till nästa gång... Kram snygging!

    SvaraRadera
  12. Tack så jättemycket för igår! Supertrevligt!
    Kramar

    SvaraRadera