söndag 11 november 2012

Förbereder mig inför morgondagen......

.....och förhoppningsvis den sista operationen av min fot jag skadade illa 2010.
Har inte så mycket mer att säga ikväll än att jag för första gången känner mig något ängslig över att det inte ska lyckas.
Nerverna ska kapas denna gången och i sällsynta fall så kan det bli värre och man kan få fantomensmärtor men det var ganska ovanligt enligt läkaren. Jag tar alltså en risk och har gjort ett val som jag hoppas är jäkligt rätt.
Håll tummarna för att det ska gå vägen!



Kramar

9 kommentarer:

  1. Håller alla tummar som finns att operationen ska lyckas. Måste tänka positivt att den lyckas, något annat finns inte på kartan! Stor kram mamma

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna och hoppas att det kommer att bli jättebra i foten nu.
    kramar

    SvaraRadera
  3. Jag ska tänka på dig och såklart hålla tummar och tår för att det går som det ska! Klem

    SvaraRadera
  4. Det måste bli bra nu efter alla dessa turer! Håller givetvis också tummar och tår för dig!
    Många kramar

    SvaraRadera
  5. Håller alla tummar jag har att det ska gå bra. Ska tänka på dig imorgon!

    Lycka till
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Håller alla tummar jag kan för dig Maria. Nu bara ska det bli bra!

    SvaraRadera
  7. Såklart håller jag tummar, tår och tassar stenhårt! Tänker på dig imorgon!
    Jäkla snygga armmuskler du har bye the way. KRAM!

    SvaraRadera