torsdag 1 november 2012

Favoriter Odd Molly vår 2013

Hallå nattugglor!

Ja vad säger man.....VÅR NU TACK!! Ni måste verkligen spana in Odd Mollys vårkollektion som släpptes på bild idag.
Här nedan är mina stora favoriter och den första eller andra tröjan bara MÅSTE flytta in här, den saken är säker! Sedan är det ju som vanligt en del plagg jag tycker har gjort sitt för länge sedan och som börjar bli tjatiga minst sagt men jag är ändå väldigt positiv till många av plaggen denna gången.
Ni hittar hela kollektionen här.

Min absoluta favorit! 




Tänk er denna tillsammans med de gula byxorna. Så jäkla vårigt och snyggt!


Grandmas coat i ny tappning. Älskar färgen.






Ljuvliga sjalar










Ja det var som sagt alla mina favoriter. Några ni gillade på min lista?
Ska bli spännande att se vad ni andra Mollyfantaster gillar för något :-)

Nu måste jag masa mig i säng. Kommer kanske drömma om att jag swishar fram med barnvagnen i strålande solsken i maj månad med ett par gula Mollybyxor :-D

Kram
 

9 kommentarer:

  1. Ja det var väldigt mycket fint! Dom gula brallorna var ju snygga, kanske dags att överge legginsen och dra på sig ett par byxor i vår;) Kram

    SvaraRadera
  2. Den första tröjan i lila och den vita koftan på bilden ovanför den lilia sjalen tycker jag är väldigt fina, och givetvis den lila- mönstrade sjalen. ;-) kram mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den första ska jag ha:-)
      kram

      Radera
    2. ja, det kan jag förstå. Den kommer att passa dig perfekt. Får se om jag kan hitta någon "Molly" till mig av sommarkollektionen?!:-)) kram mamma

      Radera
  3. Ja, visst var det mycket fint! Jag vill med ha vår nu :-)
    Byxorna är superläckra och den nya varianten på Canna gillar jag mycket!
    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Verkar bara vara jag som är helt oimponerad. =)
    Men ok då den första tröjan är fin. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det går ju i vågor det där tycker jag. Har ju själv varit lite trött på att det är samma plagg som bara ändras lite grann och ska jag vara helt ärlig så blir det nog bara ett köp till våren för sedan ska det sparas till fallskärmshoppningen :-)

      Radera