tisdag 13 november 2012

Favoriter hos Creative Lounge

Hallå!
Hur har ni det ikväll?
Själv har jag det riktigt bra trots allt och blir uppassad både till höger och vänster men lite jobbigt och frustrerande är det ju ändå eftersom jag inte kan gå ut och gå med prinsen, byta blöjor, bära på honom osv pga kryckorna men jag hoppas snart att den värsta smärtan ska lägga sig så jag kan börja använda min hälsko :-)

Fick höra av en vän idag att jag var den mest klädgalna människa hon viste så jag får väl spä på min image med 5 av mina favoriter just nu hos Creative Lounge ;-) Så himla mycket fint där nu.


LOVE FOREVER ♥ - ANN TUNIC (BLACK) 

1099 kr

MALINA - ZOE DRESS (BUTTERFLY) 3800 kr

MOS MOSH - NELLY VINTAGE (BLUE DENIM) 1395 kr

VALERIE - HAIRY CARDIGAN GREY 1495 kr


FRYE BOOTS - CAMERON SATCHEL  2999 kr



Tomten.....tomten.....har jag varit snäll i år???

Nu ska jag hoppa ut i soffan och se senaste Johan Falk filmen(har glömt namnet på den)
Kramar

 

4 kommentarer:

  1. Åh den Malina klänningen stod jag och dregglade över i lördags på Kids&friends. SÅ vacker och den hade klätt dig så fint!

    och bra du blir uppassad!

    SvaraRadera
  2. Du är verkligen värd att bli uppassad efter allt som du gått igenom.Håller med AnnaSC, precis vad jag tänkte när jag såg klänningen Malina, MEN det är ju ett hiskeligt högt pris ;-))
    kram mamma

    SvaraRadera
  3. Mmm jeansen var jättefina! Bra att du blir uppassad lite så njut och krya på dig.
    kramar

    SvaraRadera
  4. Ja klänningen är helt underbar. Man kan ju hoppas det blir rea på den :-)
    Tack tack Kram!

    SvaraRadera