lördag 17 november 2012

Inviger mitt nya halsband jag fick på Mollyträffen

Hej!

Har precis varit på barndop och nu är på väg till en tjejträff så det blev ett snabbt klädbyte.
Knåpade ihopa ett dopkort som jag blev väldigt nöjd med och sedan var jag tvungen att fortsätta med julkorten och lite annat pyssel.
Projekt lastpall är det dock lite trögt med men det är påbörjat iallafall och jag hoppas att det blir färdigt nästa vecka.

Kvällens outfit blev från Hunky Dory och så ville ja ha mitt nya fina halsband som jag fick av fina Maria på Odd Molly träffen som hon själv hade gjort.
Otroligt duktig måste jag säga, eller hur!







Prinsessan fick en teckningshylla i doppresent
Ha en fin kväll, nu måste jag sticka vidare :-)
Kram

 

3 kommentarer:

  1. Vad fint halsband! Maria är verkligen jätteduktig ;-)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åhhh vad skönt att du verkar till att vara på bättringsvägen efter operationen....mina tankar har varit med dig=)))
    Hoppas att du får en riktigt mysig kväll....och jag är ju såklart glad att du gillar halsbandet<3<3<3<3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  3. Jättefint halsband du fått,det är du verkligen värd. Och så fin dop present och jättefina kort du gjort. Kram mamma

    SvaraRadera