lördag 8 december 2012

En dagens med pulkan

Hej!!
Så underbart det är ute idag även om jag inte gillar kylan riktigt. Det är så härligt att ha börjat kunna gå lite smått igen och komma ut.
Hade feber i natt men nu är jag mycket piggare och febern är borta så jag passade på att åka och köpa en Didriksons overall till prinsen som jag hittade på blocket(visade sig att säljaren var en jag kände) och så köpte jag en pulka till honom. Han var skeptisk till både overallen och pulkan kan jag säga :-D Nog mest mama och pappa som tyckte det var roligt och det slutade med att han somnade i pulkan sista biten hem.



Dagens blev jacka från Odd Molly, skor Ugg, mössa hemastickad från svärmor och byxor Vila.



Ha en fin dag!
Kramar

3 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder i snön
    fin mössa föresten
    ha en fin lördag
    kram mor/farmor

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder, och Vincent börjar bli stora pojken ;-))
    kram mamma/mormor

    SvaraRadera
  3. Ja mössan är kanon!

    Jodå han växer nästan för fort :-/

    Kram!

    SvaraRadera