onsdag 19 december 2012

En dagens ute i mörkret o nytt objektiv

Halloj finingar!
Jösses vad det är svårt att skriva fort på tangentbordet med mina nya nails!
Är ju helt handikappad med dem haha. Och snacka inte om att byta blöja, knäppa knappar mm. Men jag vet att man vänjer sig om ett tag och vill man vara fin så får man ....bla bla bla ja ni vet :-)

Är så nöjd med mitt nya objektiv jag köpte till min Canon kamera förra veckan men jag har inte hunnit testa det så mycket i dagsljus. Bara med min externa blixt ute i mörker och inomhus men det är stor skilnad på detta och på mitt gamla Sigma objektiv.
Det jag köpte är ett Tamron AF 70-200 1:2,8 (if) MACRO och jag rekomenderar det verkligen om ni går i tankar på att köpa ett nytt. Nackdel? Ja tungt! :-D
Får jag sålt mina andra två objektiv som jag inte vil lha längre så ska jag köpa ett Tamron 28-75 1:2,8 också. Då är min kamera komplett helt i min smak.

Idag blev det en blus från Hm med lite skimmer i, jens Only, halsband Icon och skor Scorett.




Söta små guldknappar i blusen

Här testar jag objektivt på det bästa såklart:-) Inomhus på kvällen med extern blixt.

Nu mot gymmet!
Kramar

3 kommentarer:

  1. Den har jag också fast i den ljusa färgen:-)
    Milla

    SvaraRadera
  2. Vad du är flitig Maria. Och bilden på Vincent är en riktig
    kanon bild ;-))
    kram mamma

    SvaraRadera