torsdag 6 december 2012

En vinst och en dagens

Godkväll mina fina läsare!

Blir ett sent blogginlägg idag då jag haft fullt upp hela dagen.
Nu har jag äntligen fått i mig kvällsmat, tagit ett varmt bad med lillprinsen och nu sitter jag och spanar in min vinst jag vann i en bloggtävling hos coola "Josanne".
Ett fint armband från Unica of Sweden. Blev så himla glad när jag såg att jag vunnit det! Supertack!

Dagens blev linne Odd Molly, byxor Hunky Dory, sjal Mon row och gammal kofta Vero Moda.




Nu en kopp varm choklad, den bästaste ever! Har ni smakat den? Ni vet de där små kaffevagnarna som man kan se lite varstans ibland där man kan köpa himelskt gott kaffe. De säljer även denna chokladmjölken. Den går inte att jämföra med någon annan. Jag lovar! Testa den om ni får möjlighet.


Kramar

 

6 kommentarer:

  1. Åhhh FINT armband juuuuu, jag fick mitt i går och det är helt underbart fint *överlycklig* visst känns det extra när man VUNNIT det=))
    Jag har precis som du fått verklig dille på varm choklad,mitt tips är Olof Viktors egen varma choklad med choklad pärlor och Tahiti vanilj, går inte av för hackor!! Måste nog också prova ditt tips....
    Hoppas att du får en bra helg<3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  2. Ahhh var kan man köpa den här nere?
    Kramisar!

    SvaraRadera
  3. Gör ett besök hos Olof Viktors i Glimminge (har hemsida olofviktors.se) ett stenkast från Kåseberga....jag lovar att ni inte ångrar er, de har café och gårdsbutik=))
    Maken och jag brukar planera för nästa besök innan vi ens hunnit åka från deras gårdsplan *magiskt*

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe då ska jag kolla upp hemsidan :-)
      Kram

      Radera
  4. Lucky you to win the bracelet :) Enjoy the hot chocolate. Very cute coffee truck. I have never seen anything like it here in North America (too many Starbucks).
    Kramar,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  5. Armbandet är jätte snyggt, och du är verkligen värd vinsten :-D
    Kram mamma

    SvaraRadera