fredag 7 december 2012

Nu stryker jag ett streck över mitt liv!

Hallå!
Jo iallafall 2,5 år av det för vet ni vad.......? Sista operationen har blivit lyckad!!
Lyckotårarna rann när jag tryckte ner foten i en sko jag inte kunnat få på mig tidigare pga enorm smärta ut i tårna och jag insåg att där inte fanns någon smärta längre när jag trampade ner.
Finns inga ord på hur glad och lättad jag är idag. Nu återstår det bara ett återbesök hos min ortoped och en massa pappersgöra till försäkringsbolagen sedan ska jag börja leva livet igen och inte vara så ängslig över framtiden längre. Nu är det jag, lillprins och storprins i fokus. Inget annat! Nu är det min tur att få vara glad och lycklig.




Nu stryker jag ett stort streck över detta!
Imorgon ska jag och maken fira med ett restaurangbesök och så ska vi se Skyfall på bio.

Avslutar med dagens bästa citat:


"Telling someone to stop being depressed because others have it worse is like saying someone shouldn't be happy because others have it better"


Många kramar

 

12 kommentarer:

  1. Vad härligt....ha en fin helg!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis!! Fira ordentligt och ha en trevlig helg. KLem

    SvaraRadera
  3. Så härligt! Grattis och fira ordentligt nu. :)
    kramar

    SvaraRadera
  4. Underbart och äntligen, säger jag.

    SvaraRadera
  5. Så underbart att du nu äntligen ska slippa smärtan i foten för alltid (peppar peppar ta i trä) Är såå glad och lycklig för din skull. Låter som en utmärkt idé att fira, och bara njuta av helgen och varandra :-D
    Många lyckokramar /mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Smärtan finns alltid kvar i fotleden men det kan jag leva med :-)
      Kram

      Radera
  6. Varje liten förbättring är värd att firas!! Glad för din skull!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Åhhh vilken glädje=))
    Mys nu riktigt i helgen med varandra och lillprinsen..
    Ett nytt kapitel har börjat<3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  8. åh så skönt Maria. Så skönt!

    SvaraRadera
  9. Grattis! Vilken underbar tidig julklapp!!Måste kännas underbart Kram <3

    SvaraRadera
  10. Åh! Grattis! Så skönt för dig, fira ordentligt! Nu ska jag beställa en Mojito och skåla för din for!
    Kram och skål:)

    SvaraRadera
  11. Tack för er omtanke allihopa :-)

    Fiona: Haha gör det!!
    Kram!

    SvaraRadera