lördag 22 december 2012

I skymundan...

...av julstöket på en helt annan plats så här en lördagkväll:-) Gangnam style ljuder i lurarna och jag har gett mig f-n på att bygga upp musklerna igen som försvann lika fort som jag intog operationsbordet typ.
Har haft mycket tankar idag om hur livet varit de senaste åren. Fick ett oväntat julkort idag och kom på mig hur mycket jag saknar den som skrivit kortet men det är komplicerat....eller jag vet egentligen inte vad man ska sätta för ord på det hela. Varför börjar man tänka på sådant när det närmar sig jul??
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Det blir ju ofta så på julen...man tänker efter tillbaka och så lite framåt. Duktig du är som kör på.
    kram!

    SvaraRadera
  2. Blir ofta massa tankar runt jul. Får väl bara låta det vara så, kanske är bra.

    Önskar dig en riktigt god jul!!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. en riktigt GOD JUL önskar jag dig och din fina familj!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får en underbar julafton. God Jul!
    Kram

    SvaraRadera