fredag 21 december 2012

En dagens.....

......ute i kylan. Kallt men skönt att lufta sig lite :-) Kanske vi kan få en vit jul ändå?

Kofta Hunky Dory, jeans Gina Tricot, stövlar Ugg



Idag har jag barnpassning och ska passa på att julstäda och göra julgodis.
Kanske hinner jag med att läsa senaste numret av Fallskärmsport och hinna med ett litet styrketräningspass också.
Och det sjukaste av allt är nog att jag ev kommer att handla vars en Bingolott till uppesittarkvällen på söndag. Har inte spelat Bingo på flera år och fick ett ryck. Maken undrade om jag var frisk :-D
Kramar på er!
  

4 kommentarer:

  1. Haha! Jag har aldrig köpt någon bingolott i hela mitt liv, ej heller sett något program men jag kanske ska tänka om;)
    Koftan är supersnygg!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Haha jag har fått för mig att jag ska vinna en resa :-D
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hehe, bingolotto på uppesittarkvällen har blivit som en tradition i vår familj. Men då är det den enda gången på året som jag spelar... Då känns det okej. ;-)

    SvaraRadera
  4. Skönt att jag inte är ensam hihi.

    SvaraRadera