tisdag 15 januari 2013

En dag i snön

Hallå!
Idag blev det en dag ute i snön med lillprinsen. Lyckades göra världens vurpa ute på gatan där det var svinhalt och satte mig hårt på ändan typ 2 meter från uppfarten. Och dumt nog så höll jag kvar i vagnen rent reflexmässigt(som var för tungt lastad med matvaror, kamera och en massa annat skit) och drog den med mig ner i backen så den tippade framlänges. Som tur var så hade jag byglen på så lillprinsen satt oberörd men det måste ha sett helt sjukt ut och jag flög upp som en raket, lyfte upp honom och väntade på illvrålet men det kom inget. Bara ett stort da, da.....Åhhh vilken lättnad!

Han fick en så fin mössa av en kompis till mig som hon själv hade sytt till honom!






Nu blir det kvällsmat i all enkelhet. Rostad tomatsoppa med timjan,vitlök och lite annat gott i.
Ris till det och Ben&Jerry glass till efterrätt :-)
Ha en fin kväll.
Kram

 

6 kommentarer:

  1. Skönt att inget hände med Vincent,men hur gick för dig själv? Hoppas inget hände med din fot, eller något annat. Jättefina bilder på er. Ha ni också en fin kväll :-)
    kram mamma/mormor

    SvaraRadera
  2. Åhhh, sikke skønne billeder! :))

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh tack Anette! Lekte lite med självutlösaren :-)
      Kram

      Radera
  3. Jisses vilken vurpa, tur att det gick bra! Fina ni är tillsammans:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja blev skiträdd! Och ont i baken idag har man haha.
      Kram!

      Radera