måndag 14 januari 2013

Vårfint i badrummet och filmtips

Hej!
Tyckte att jag behövde piffa upp vår ena toalett och köpa nya handdukar och lite annat småt och gott. Har inte köpt handukar på typ 8 år! Ja jag vet precis vad ni tänker :-D
Tog mig ialla fall iväg på en liten tur till Lunds city och gick en snabb sväng inne på Åhlens och hittade en massa fint i turkost. Badlakanen var på rea också så det var perfekt.
Hittade matchande ljuslyktor inne på Ica och plockade fram lite andra matchande saker(ja inte nappen då för den hade redan en liten huligan placerat riktigt bra hehe) och vips så blev det genast lite trevligare att komma in i badrummet :-D






Nu ska jag fika lite med en kompis och sedan ska vi iväg på ett träningspass på gymmet.
Ps Om ni letar efter en bra film att se så kan jag rekommendera Flight med Denzel Washington.
En knarkande/alkoholiserad pilot som krachar med med ett plan och ställs inför rätta.
Riktigt bra!

 

Kram

4 kommentarer:

  1. Snyggt och stilfullt som alltid när du inreder. Syns att du har blick för färg och form, och inte minst tycker det är roligt. Kolla din bild på cupcakes med den turkos fjärilen, samma färgskala som badrummet ;-))
    kram mamma

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅ vilket fint badrum ni har. Och sååå snyggt med de neutrala färgerna i botten och så en accentfärg. Älskar turkost just nu jag med :)

    Vilken fin hjälp du har av lillen med inredningen. Vilken hejare han är redan på att matcha som mamma he he

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Haha ja han är riktigt duktig :-D
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja den filmen är riktigt bra.

    SvaraRadera