onsdag 3 april 2013

Jag = halvdöd

Godnatt mina läsare.
Nu ska jag lägga mig efter en trevlig kväll på badhuset med en liten kille som redan älskar hoppa ner från kanten till mamma i vattnet. Jag tror han blir en tävlingsimmare precis som sin mamma var ;-)
Hoppas på en bra natt och det brukar vara sömn till fyra eller fem på morgonen sedan är han hungrig, får välling och somnar om till sju ellet åtta ibland. Har vi otur vaknar han av att han tappat nappen redan vid två så man får gå upp o stoppa i den och sedan har jag så svårt att somna om.
Och gymmet.... phuuu....Hade glömt hur sjukt jobbiga trx passen är men nu är det ingen återvändo på 8 onsdagar framöver :-D
Sov gott.
Kram!




2 kommentarer:

  1. Prova du badstolen du fick av mig?
    svärmor/farmor

    SvaraRadera
  2. Nej inte än:-) Ville ha så lite grejor med mig som möjligt då jag skulle träna direkt efter o Daniel skulle hämta honom.

    SvaraRadera