torsdag 16 maj 2013

Massor av bilder för nu är den lagad tjoho!

Hallå!
Oj så snabbt min kamera blev lagad. Nu är det en ny minneskortläsare i den och som tur är så gick det på garantin då Canon har tre års garanti så det var bara till att lämna den. Skulle ta två veckor men det tog två dagar!  :-)
Har saknat att fotografera. Det är ju en av alla mina hobbys jag har så jag passade på att ta en hel hög med bilder idag. Allt från dagens outfit till picknickbilder när jag o en vän tog en cykeltur med barnen, käkade våfflor, glass o annat gott. Som man längtat efter detta. Våren kom verkligen sent i år. Vi brukar alltid ha en bukett med syrener vid detta laget men syrenhäcken har inte slagit ut alls.
Hoppas vi kan plocka en liten bukett till på lördag när vi ska ha kalas.

Dagens blev linne o sandaler från Saint Tropez, spetsblus från Vila och byxor från MQ.
Örhängen med glassar från Thailand.














 

Invigde nya cykelsitsen ochhjälmen idag. Han stormtrivdes!
Nu ska det bakas tårta.
Ha en underbar kväll för det ska vi ha.
Kramar

5 kommentarer:

  1. Vilken toppendag ni har haft! Helt underbara bilder :-) GulleVincent är för söt <3, och Du är jättefin! Kram.

    SvaraRadera
  2. Så underbara bilder du tagit, och du är lika snygg som alltid. Det var verkligen snabbt fixat kameran, och att Canons garanti gällde var ju jättebra. Vi ska också ha en mysig kväll ;-))
    kram mamma

    SvaraRadera
  3. Snygging!
    Om du inte hittar några syrener på lördag så får du svänga inom mig och sno ur grannens häck för den är minsann på G;)
    Kram

    SvaraRadera