fredag 16 augusti 2013

Det här roade jag mig med igår

Halloj!
Har varit lite tyst här igen men det har varit full rulle som vanligt med tårtjobb och utflykter med sonen.
Igår var jag, en kompis och barnen på Busfabriken.
Varmt var det men roligt och lagom med folk.
Tror lillprinsen klättrade upp till rutschkanan 20 gånger innan han tröttnade.
Han har iallafall sovit i ett kör utan o vakna en enda gång nu i tre dygn så nu håller jag tumarna för att det håller i sig.
Har varit uppe och fått ge honom nappen(som han inte hittar själv) två gånger per natt innan vilket har varit väldigt drygt. Sömn är såååå himla viktigt för både humör och ork.

Har börjat vänja honom vid att vakna lite tidigare på morgonen. Han brukar vakna vid halv sju nu och så ligger vi o gosar o tittar på tecknat i vår stora säng i nästan en hel timme innan morgonvällingen. Snart är det slut på det. På måndag börjar inskolningen. Vill vrida tillbaka klockan ett par månader :-(





Nu ska jag snart åka och träna. 
Ha en fin helg allesammans.
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar