söndag 18 augusti 2013

Några favoriter från Molo, Minirodini, Villervalla mfl

Halloj!
Så mycket fina barnkläder det kommit in nu. Har behövt handla en hel uppsjö av grejor inför förskolestarten(eller ja allt är inte klart än som underställ och ullstrumpor typ men annar sär det klart)
Har försökt fynda en hel del på Tradera, bla Polarn o pyrets vindfleecejacka, en väska från Skiphop mm.
Har även hittat ett par plagg som ska få flytta in hos prinsen, bla dessa från mitt favoritmärke Villervalla:



Sedan är jag svag för Lipfish också och dessa två ska jag försöka fixa.


Och så Me and I som jag inte tyckte hade något speciellt att komma med denna hösten tyvärr men ett par söta byxor får det nog bli(ska ju ha Me and I party på tis)



Molo är inget favoritmärke hos mig men denna vinterjackan är bara så ljuvligt fin! Vill ha!
Och så Minirodini där jag gillade pingvintröjan och de matchande gula byxorna :-) Så sött.



Nu ska jag sova för imorgon är det dags för inskolning. Jösses.....var tog min lilla 2 kg prins vägen?!
Kramar

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar