tisdag 28 januari 2014

Inte många dagar kvar....

....på semestern till man ska hem till äckelsnön och kylan blöööööö!!
Hade lätt kunnat stanna en månad till efter dagens behandling.
Har fått rejäl massage och fotvård och betalade ca 120 kronor för totalt 1 tim o 15 min! 

Lillprinsen lever mest på kycklingspett, oliver och glass här men strunt samma så länge han är nöjd :-)
Min pappa älskar den thailändska ölen Singah, jag o grabbarna kör stenhårt med mangoshakes, anannasskakes , yoghurtshakes mfl medans min mamma kör på det dyraste vid matbordet i Thailand nämligen vinet. Vin är INTE billigt här men allt annat är. Vi testar olika restauranger varje dag och notan ligger på ca 150 svenska kr för tex 3 thairätter, vitlöksbröd, 2 stora fruktshakes, 1 flaska vatten och en starköl!

Vi har shoppat en hel del, bla kopior av Burberry solbrillor för 50 kr(de jag har på mig) fake Lacoste tröjor till lillprinsen för ynka 30 kr st, sandaler 50 kr och en massa annat skoj.
Nu är klockan snart 23 på kvällen här och sängen kallar.
Ska visa bättre bilder från systemkameran när vi kommit hem:-)
Bla även från vår svimfärdiga cykeltur:-D
Kram på er!



2 kommentarer:

  1. Njut det sista av det ni har kvar av semestern! Här är bara kallt, blåst o snö..
    Fina bilder från värmen, ser lockande ut!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  2. Ja jag ska njuta till fullo:-)
    Kram

    SvaraRadera