onsdag 1 januari 2014

Nyårsoutfiten

Hallå!
Sitter och spelar tv spel med mina grabbar efter en lång frukost. Kom väl i säng runt halv tre inatt och sedan vaknade lillprinsen vid åtta trots att han kämpade med att vara uppe till halv elva igår :-D
Det har ju inte blivit så många outfitsbilder på bloggen de senaste månaderna men en nyårsoutfit kan jag ju bjuda på :-)
Klänningen köpte jag för något år sedan och den är från Valerie.































Nu ska denna frusna kropp slänga sig i solariet för första gången på 1,5 år så jag kan få lite bränna till resan. Får täcka huvudet med en handduk eller något så inte mina pigmentfläckar i ansiktet blir värre.
Bara 16 dagar kvar till jag får komma ner till mitt älskade Thailand igen!
Kram på er!

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar