söndag 27 mars 2011

God och enkel efterrätt

Igår gjorde jag en superenkel efterrätt/tårta som jag varmt kan rekommendera om ni inte har lust eller ork att lägga mycket tid på en efterrätt. Det enda som behövs är två marängbottnar, 1 st vaniljvisp och två dubbeldajm. 1. Vispa vaniljvispen ett par minuter. 2. Blanda i hackad dajm och rör om 3. Bred ut hälften på en marängbotten och lägg den andra marängbottnen ovanpå och bred på resten. 4. Garnera med ex silverkulor, strössel eller krossad dajm och sätt in den i frysen ett par timmar. Nu blir det Big Brother(ja vi tycker det är skitkul härhemma) Jag hoppas Roza åker ut. Större psykfall har jag nog aldrig skådat :-O Ps Det blir nog en Josephine coat från Chillnorway eller en oak coat :-) Trevlig kväll.

1 kommentar:

  1. Mums!! Det här ska jag testa, definitivt!
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera