fredag 27 maj 2011

Nöjd med min kvällsoutfit idag

Var ju på en liten shoppingtripp igår på bla Kids and friend i Borgeby(där jag kom hem tomhänt som tur var)
och så var jag på Metro som ligger i min hemstad.
De har mycket fint där med en hel del från Cream, Vila och Vero Moda.
Ville ha de snygga leggingsen från Cream men de var såklart slut i min storlek(som överallt annars) MEN.....jag köpte denna söta Memory top från Vila i färgen cream men finns även i svart. Riktigt nöjd med den.

Och så lite guldbrun makeup idag med













Nu ska jag träffa ett par kompisar och dricka lite vin och käka tapas.
Ni får ha en fin fredagkväll allihopa!

kram

2 kommentarer:

  1. Otroligt vacker topp! Gillar längden på den, att den är lite kortare. Så snygg till jeans!

    Vore förresten kul om du ville lägga upp en liten "make-up-film" som visar hur du lägger på ögonskugga. Du får alltid till det så snyggt!
    Mvh Viveca

    SvaraRadera
  2. Ohh tack Viveca! Jag ska försöka få till en film en dag :-D

    kram
    Maria

    SvaraRadera