söndag 29 maj 2011

Veckans fotoutmaning- Jag tittar gärna på.....

Ja på söndagar är det ju dags för en ny fotoutmaning som Josanne fixar och denna söndagen blir det:
Jag tittar gärna på.....


Undervattensvärlden



































 Min man


































 Fallskärmshoppning























 Gamla semesterbilder

 Min brudklänning som jag sparat + alla andra bröllopsbilder och bröllopsfilmen























Fina kläder






















Smith Jerrod










 Bästa tv programmet någonsin!


Ska ni fira mor idag?
Brukar ni fira mors dag?



1 kommentar:

  1. Å vilka häftiga grejer du tittar på! Jag älskar att snorkla men riktig dykning har jag inte vågat mig på och absolut inte fallskärmshoppning :-O Är en mes ;) Kram

    SvaraRadera